День Здоров'я

08.04.2016 11:06

День здоров’я в нашій школі

                                                                                                                                                                                                                                                   Здоров’я — розкіш для людини,

                                                                      Найбільша цінність у житті.

                                                                         Як є здоров’я - день при днині,

                                                                                Можливість є йти до мети.

                                                                                    Тоді є радість, щастя, диво,

                                                                                             Краса у крапельці роси.

                                                                                        Тоді людина йде щасливо

                                                                                         Серед безмежної краси…

 

        Здоровий спосіб життя, заняття спортом, ранкова зарядка, правильне харчування – запорука гарного самопочуття та відмінного стану здоров’я людини. Кожен прагне бути здоровим, тому 7 квітня відзначають як Міжнародний день здоров’я.

Цей день у нашій школі розпочався ранковою зарядкою для учнів 1-9 класів   та уроком здоров’я  у  2 класі,  де діти виконали різні вправи на спортивному майданчику під керівництвом учителя фізкультури  Гурського М.З.   

                  Заходи, проведені в цей день, нагадали учням:  про своє здоров’я треба дбати з дитинства!