День 3, 4. Агресор-жертва-спостерігач. Як уникнути конфліктних ситуацій.

29.11.2021 10:25

День 3, 4. Агресор-жертва-спостерігач. Як уникнути конфліктних ситуацій.

 «Аналіз ситуацій», під час виконання якої учні сьомих класів проаналізували Вправа фото-історії та дали характеристику ситуацій, визначили проблему та шляхи її подолання.

Визначення «Агресора-жертви-спостерігача», огляд певної події з життя людей. Визначення серед учасників конфлікту людини, яка стала жертвою, хто з учасників є агресором та спостерігачем.

Виконання вправи «Фішбоун». Оформлення роботи на тему «Насилля». Визначення проблеми, причин її виникнення, фактів, шляхів подолання.

Робота над стіннівками «16 днів проти насильства» (серед учнів 5-11 класів).

Фото: drive.google.com/drive/folders/1iS5DVOVC_ZZX3NRYeIj7ThhLtJx08Btz?usp=sharing