День 3, 4. Агресор-жертва-спостерігач. Як уникнути конфліктних ситуацій.
День 3, 4. Агресор-жертва-спостерігач. Як уникнути конфліктних ситуацій.
«Аналіз ситуацій», під час виконання якої учні сьомих класів проаналізували Вправа фото-історії та дали характеристику ситуацій, визначили проблему та шляхи її подолання.
Визначення «Агресора-жертви-спостерігача», огляд певної події з життя людей. Визначення серед учасників конфлікту людини, яка стала жертвою, хто з учасників є агресором та спостерігачем.
Виконання вправи «Фішбоун». Оформлення роботи на тему «Насилля». Визначення проблеми, причин її виникнення, фактів, шляхів подолання.
Робота над стіннівками «16 днів проти насильства» (серед учнів 5-11 класів).
Фото: drive.google.com/drive/folders/1iS5DVOVC_ZZX3NRYeIj7ThhLtJx08Btz?usp=sharing